CATÀLEG

PERIODISME DESPRÉS DE TWITTER, EL

Codi: UN00206

Autor: SAÉZ, ALBERT

Col·lecció: UNITAT

Premi: JOAN FUSTER D'ASSAIG

Pàgines: 254

Dimensions: 16x24 cm

Data de publicació: 09/03/2015

ISBN: 978-84-7502-966-5


Preu: 19,5 €

El periodisme després de Twitter és una reflexió sobre l'impacte de les xarxes socials i els dispositius mòbils en la gestió de la informació. L'obra parteix de la hipòtesi que el periodisme és una realitat històrica i, com a tal, podria desaparèixer. A partir d'aquí s'analitzen els canvis en el context cultural, econòmic i polític que afavoririen l'extinció del periodisme, a més dels nous hàbits de consum informatiu dels ciutadans. La conclusió apunta a la possibilitat que el nou lloc del periodisme sigui el que tenia inicialment: un espai de conversa entre els membres d'una comunitat social. Per esdevenir-ho, hauria de desprendre's d'algunes adherències pròpies de la seva organització a través dels mitjans de comunicació de massa i reprendre el seu vincle amb el públic i la seva essència narrativa.

La crítica diu:

La Vanguardia. Aquí

El Punt Avui. Aquí

El Confidencial. Aquí

El dia. Aquí

Blog de Joan Garí a El País. Aquí

Twitter Facebook YouTube RSS XIP
Edicions Tres i Quatre, Sant Ferran, 12. 3er pis. 46001 València · 680 437 157 · tresiquatre@tresiquatre.cat