CATÀLEG

TEORIES I MODELS DE LES RELACIONS PÚBLIQUES

Codi: CO00002

Autor: XIFRA, JORDI

Col·lecció: COMUNICACIÓ

Pàgines: 250

Dimensions: 12.5x18.5 cm

Data de publicació: 28/02/2000

ISBN: 978-84-7502-599-5


Preu: 14 €

La consideració de les relacions públiques com a conjunt de tècniques al servei del màrqueting o de la simpatia des humans és encara preeminent més enllà de les fronteres nord-americanes. Això no obstant, ens trobem davant un fenomen d'importància cabdal en l'activitat comunicativa de les organitzacions. Per tal de trencar els prejudicis menyspreadors i reduccionistes, Jordi Xifra ofereix les principals perspectives d'anàlisi de les relacions públiques que, principalment des dels Estats Units, en confirmen la dimensió disciplinària i n'evidencien l'absoluta vigència en a gestió de la comunicació.

Twitter Facebook YouTube RSS XIP
Edicions Tres i Quatre, Sant Ferran, 12. 3er pis. 46001 València · 680 437 157 · tresiquatre@tresiquatre.cat